Пошуковий запит: (<.>A=Тригуб Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Тригуб Г. В. Психолінгвістичні особливості мотиваційної детермінації ліворуких дітей до оволодіння іноземної мовою [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 25. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_25_30
|
2. |
Тригуб Г. В. Психолінгвістичний аналіз опанування іноземної мови молодшими школярами відповідно до функціональної асиметрії мозку [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_2_21
|
3. |
Тригуб Г. В. Організація емпіричного дослідження іншомовного мовлення ліворуких дітей [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Психологія і педагогіка. - 2011. - Вип. 18. - С. 249-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2011_18_30
|
4. |
Тригуб Г. В. Мотиви і потреби мовленнєвого розвитку молодших школярів як чинник оволодіння іноземною мовою [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Психологія і педагогіка. - 2012. - Вип. 19. - С. 241-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2012_19_54
|
5. |
Тригуб Г. Особливості вербальної професійної комунікації [Електронний ресурс] / Г. Тригуб, О. Хникіна // Актуальні питання іноземної філології. - 2015. - № 3. - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akpif_2015_3_32
|
6. |
Тригуб Г. Психолінгвістичні особливості афективно-мотиваційних стратегій оволодіння іноземною мовою [Електронний ресурс] / Г. Тригуб // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2015. - № 4. - С. 232-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2015_4_46
|
7. |
Тригуб Г. В. Аналіз підходів до оволодіння іноземною мовою [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 24. - С. 317-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_24_30 Висвітлено основні психологічні та психолінгвістичні підходи до оволодіння іноземною мовою та іншомовним мовленням у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. До них належать природничий, культурно-історичний, діяльнісний, суб'єктний, асоціаністський, трансформаційний, психотерапевтичний, нейропсихолінгвістичний підходи. У кожному з них оволодіння іноземною мовою пов'язане з розвитком іншомовного мовлення. У руслі природничого підходу мовлення досліджують як рефлекторну діяльність вищої нервової системи у сукупності автоматизованих дій-відповідей на вербальні і невербальні стимули. З позиції культурно-історичного підходу іншомовне мовлення розглядають як функцію мозку та психічну інтеріоризацію знаків, вироблених іншомовною культурою. У діяльнісному підході іншомовне мовлення досліджують як своєрідну діяльність, що містить автоматизовані операції. У суб'єктному підході вивчають іншомовне мовлення як функцію суб'єкта пізнання, й акцент здійснюється на визначенні таких понять, "мовлення", "структурно-функціональна характеристика суб'єкта пізнання". У межах психолінгвістичного підходу досліджують іншомовне мовлення у сукупності трьох етапів: сприймання, розуміння, породження, а також іншомовна активність. У руслі нейропсихолінгвістичного підходу оволодіння іншомовним мовленням розглядають з урахуванням закономірностей функціонування мозку. Розкрито зміст та процесуальні характеристики оволодіння іноземною мовою.
|
8. |
Тригуб Г. В. Вплив міжпівкульової мануальної асиметрії на психолінгвістичні прояви чуття мови студентів [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 26. - С. 285-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_26_28
|
9. |
Тригуб Г. В. Сучасна нейролінгвістика у вивченні проблеми критичного віку під час оволодіння іноземної мови [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 1. - С. 407-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_1_55
|
10. |
Тригуб Г. В. Комп’ютерне тестування як важливий засіб оцінювання знань з іноземної мови студентів неспеціалізованих факультетів [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб, О. О. Хникіна // Актуальні питання іноземної філології. - 2017. - № 6. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akpif_2017_6_28
|
11. |
Тригуб Г. В. Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб // Психологічні перспективи. - 2011. - Вип. 17. - С. 241-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2011_17_29 Досліджено проблему оволодіння іноземною мовою ліворукими молодшими школярами. Систематизовано й узагальнено основні підходи до оволодіння іноземною мовою у вітчизняних і зарубіжних психологічних і психолінгвістичних дослідженнях, зокрема природничий, культурно-історичний, діяльнісний, суб'єктний, асоціаністський, трансформаційно-граматичний, психотерапевтичний, нейропсихолінгвістичний підходи. Оволодіння іноземною мовою грунтується на особливостях розвитку пізнавальних процесів ліворукої дитини. За результатами емпіричного дослідження проаналізовано особливості іншомовного письмового мовлення таких школярів, закономірності мовленнєво-мисленнєвої діяльності у сукупності чуття мови, мовленнєвого розвитку та поняттєвого мислення. Встановлено особливості мотивації мовленнєвого розвитку ліворуких молодших школярів як чинника оволодіння іноземною мовою. На основі теоретичних та емпіричних узагальнень визначено психолого-педагогічне забезпечення ефективного оволодіння іноземною мовою ліворукими молодшими школярами, які полягають у створенні відповідних умов.
|
12. |
Тригуб Г. В. Нейролінгвістичні особливості мовленнєвих афазій [Електронний ресурс] / Г. В. Тригуб // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2015. - Т. 20, Вип. 1. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2015_20_1_12
|
13. |
Гончар К. Л. Особливості методики викладання англійської мови студентам медичних спеціальностей з використанням автентичних матеріалів [Електронний ресурс] / К. Л. Гончар, Г. В. Тригуб, О. О. Хникіна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2022. - Вип. 13. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2022_13_18
|